HTML

Rúzs&Fakanál

Ez az a hely ahol semmi sem tökéletes. Az ablak csíkos marad, a szuper arckrém allergiás tüneteket okoz és a lakás rogyásig van macskaszőrrel. Plusz a menyasszony eléggé kajla és sokat káromkodik.

Közösség

Friss topikok

  • Gábor Mészáros: nagyon jó kis recept, viszont szerintem 40 dkg csirkemell egy tésztás-ragus ételbe túlontúl sok, ... (2013.01.09. 03:03) Ázsiai tészta
  • Barbarella109: Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD (2012.08.07. 12:07) Walter vélt vagy valós értelmi képességei
  • titokmacsek: a sziámi a legkarakánabb macskafajta:) ja, és végigröhögtem a posztot!:D (2012.07.29. 22:48) Walter szerelmes
  • tarkazsin: eltűűntééél :( pedig úgy szerettem az írásaidat! lehet reménykedni a folytatásban? (2012.03.31. 21:08) Szerelmetes filmek
  • VolksrodZoli: @Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: itt mire nem lehet rábaszni? mindenesetre bejött, működik, ... (2012.02.07. 18:49) Az ELMŰ csodálatos világa

2012.08.04. 13:43 chicrun

Walter vélt vagy valós értelmi képességei

Címkék: macska napló

Tudjátok, vannak olyan mondások, amik segítenek abban, hogy bizonyos emberekről és/vagy állatokról nem túl pozitív véleményt fogalmazzunk meg, ami a szellemi képességeiket illeti. Van a „Nem az eszéért szeretjük”, a „Téged sem az eszed fog megölni” és a „Szerencséd, van, hogy szép vagy”. Nos Walter esetében a klasszikus meg fogok halni nézésen kívül van egy másik, amire én ennyit szoktam mondani: te jó isten. Az a fajta nézés, amin látod, hogy teljesen üres belül a feje és maximum annyi jut eszébe, hogy „goomba”. Egyik tapasztalt macskás barátnőm nem olyan régen meglátogatta Waltert és kezdetben egyetértett velem az értelmi képességek terén, azzal nyugtázva, hogy kit érdekel, mert a macska gyönyörű, majd ahogy nézegette Waltert, egyre inkább kezdte bizonygatni, hogy ez a macska igenis értelmes (aztán minden egyes alkalommal hozzátette, hogy különben se érdekel senkit, hogy okos-e vagy nem, amikor ennyire szép).

Szerintem viszont továbbra sem az, elvégre viszonylag sokszor látom rajta, hogy a semmibe mered, és ilyenkor sajnos az értelem legkisebb jelét sem látom a fején. Egyik este anyuval beszéltem telefonon és megemlítettem Walter képességeit:

-          Hát tudod, olyan mint Kazal (az ő egyik macskájuk), szerintem Walter is szellemi fogyatékos.

-          Mi az, hogy Kazal szellemi fogyatékos?

-          Hát az, nem?

-          Most mit kell ilyeneket mondani? Én mondok bármit a te macskáidra? Ilyen, itt van és kész. Nem kell róla semmi ilyet mondani.

-          Ja, bocs én azt hittem, tudod, hogy ezt gondolom Kazalról.

-          Te csak ne gondoljál semmit se Kazalról, a tieid sem jobbak, meg aztán mit kell sértegetni (!) a szerencsétlen macskát.

-          …

320381_10151022794822904_987661845_n.jpg2011 Karácsonya és Szilvesztere 034.jpg

Tehát kiegyeztünk abban, hogy Kazal, a bamba macskák ősatyja valójában maga Einstein, viszont Walterről nem sok szó esett. Aztán lehet, hogy a furcsa festés okozza ezt a furcsa nézést, elvégre Kazalnak és Walternak is világos a feje és sötét az álla, ez azért elég viccesen néz ki. Vagy az is lehet, hogy amikor Walter fejére kiül a félelem, azért néz így, mert reméli, hogy inkább megsajnálom, minthogy megöljem.

Walter tanulékonyságára egyetlen ékes bizonyíték van, amit sajnos a saját szememmel láttam: sokan tudjátok, hogy Benyesz bizony nem sűrűn használja az almot nagyobb dolgok elvégzésére. Azt nem tudom pontosan miért, de a lényeg, hogy teljes tálcasúrolós takarítás után maximum két napig jó neki az alom, utána csak a kő felel meg mellette. Nos Walter, aki mindent megtesz, hogy naponta minimum kettő hatalmas sallert kapjon Benyesztől, azt gondolta, ez a vonal kiváló lesz az életre szóló kötelék kialakítására. Egyik nap a konyhában voltam, amikor először Walter majd Benyesz vágtatott ki a vécéből. Bementem és nem egy, hanem két helyes kupac várt rám, amiből arra következtetek, hogy a két fiú szinkronban szart az alomtálca mellé. Összegzem: Waltert megsimogatni nem lehet, a nevére nem hallgat, a pofonokból nem tanul, de mellészarni máris remekül tud.

A szerelem Bogyóval továbbra is töretlen, bár Walter részéről sokkal nagyobb az odaadás, Bogy Őrmester sokszor csak tűri a rajongást, aztán néha odafúj egy jó nagyot, nehogy Walter elbízza magát. Egyszer a párommal szemtanúi voltunk egy ilyen esetnek, mikor ő megkérdezte, vajon Walter mivel érdemelte ezt ki. Erre azt válaszoltam: biztos ő is későn és részegen jött haza.

P7300661.jpgP7300662.JPG

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesfakanal.blog.hu/api/trackback/id/tr774695434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbarella109 2012.08.07. 11:52:36

Jó a szori! :-D Na de hogy lehet, hogy nem tudod megfogni/megsimizni Waltert?? Csak vannak neki gyengébb pillanatai, nem? Biztos megengedné...

Barbarella109 2012.08.07. 12:07:08

Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD
süti beállítások módosítása