HTML

Rúzs&Fakanál

Ez az a hely ahol semmi sem tökéletes. Az ablak csíkos marad, a szuper arckrém allergiás tüneteket okoz és a lakás rogyásig van macskaszőrrel. Plusz a menyasszony eléggé kajla és sokat káromkodik.

Közösség

Friss topikok

  • Gábor Mészáros: nagyon jó kis recept, viszont szerintem 40 dkg csirkemell egy tésztás-ragus ételbe túlontúl sok, ... (2013.01.09. 03:03) Ázsiai tészta
  • Barbarella109: Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD (2012.08.07. 12:07) Walter vélt vagy valós értelmi képességei
  • titokmacsek: a sziámi a legkarakánabb macskafajta:) ja, és végigröhögtem a posztot!:D (2012.07.29. 22:48) Walter szerelmes
  • tarkazsin: eltűűntééél :( pedig úgy szerettem az írásaidat! lehet reménykedni a folytatásban? (2012.03.31. 21:08) Szerelmetes filmek
  • VolksrodZoli: @Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: itt mire nem lehet rábaszni? mindenesetre bejött, működik, ... (2012.02.07. 18:49) Az ELMŰ csodálatos világa

2012.01.12. 09:47 chicrun

Body Art óra

Címkék: egészség nyújtás

Azt már a pilatesről szóló posztban tisztáztuk, hogy nem vagyok egy kecses alkat. Ennek ellenére úgy döntöttem benevezek egy Body Art órára, hátha ezen az órán végre lesznek vázák.

Body Art a leírás szerint: Az elme és a test tökéletes összhangja, amely a Jing és a Jang, az erős és a gyenge oldal egyensúlyát célozza meg. A jóga, a japán Do-In-ból vett elemek, a tai-chi erőelemeit, mozgásformáit ötvözve a stabilitást, az egyensúlyt és az erőt hangsúlyozza. A légzés által irányított energiák, energia mezők felszabadítása tökéletes összhangban van a mozgással.

Body Art szerintem előzetesen: feszes fekete ruhába öltözött vékony hosszú szőke hajú lányok színes szalagokkal rohangálnak körbe-körbe a teremben.

Body Art szerintem az óra után: hááát, leginkább jóga, amikor tekersz a dévédén. Nyújtsd ki, húzd be, feszítsd meg, lélegezz, mindez olyan gyorsan, hogy csak nyomokban tudtam követni. Úgy éreztem magam, mint Clark Griswold az Európai vakációban, amikor tanulja a pados táncot.

Az én saram, hogy nincs testtudatom és olyan merev vagyok, mint Orbán Viktor arca, amikor értesült az Európai Bizottság tegnapi döntéséről. Ráadásul a többiek valahogy meg tudták érinteni amit meg kellett, a földön tartották amit kellett…én meg nem. És ettől nyomorultul éreztem magam, ennek tetejébe a legelső sorban álltam a tükörnél, ami szerintem nagyítós.

Nem esett jól, nem nyugodtam meg és én voltam a legnagyobb a teremben. Már megint ott tartunk, hogy ez a mozgás nagyon távol áll tőlem, de elvileg ez használna a legjobban. Ja, és mellettünk a nagyteremben az én imádott zumbaórám ment, ahol egykor én voltam az egyik ász, de egy darabig semmiképpen nem mehetek, mert fáj tőle a derekam. A francba is!
 
Tegyük hozzá, egyébként is elég rossza napom volt tegnap, tehát a békasegge hangulatom nem teljes egészében a Body Artnak köszönhető, de tény, hogy nem volt egy kellemes élmény. A pilatest viszont folytatom.

Itt voltam: Life1 Wellness

Ennyiért: 1390 Ft (1 alkalom aerobik)

Edző: Fincza Erika
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesfakanal.blog.hu/api/trackback/id/tr563539142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása