HTML

Rúzs&Fakanál

Ez az a hely ahol semmi sem tökéletes. Az ablak csíkos marad, a szuper arckrém allergiás tüneteket okoz és a lakás rogyásig van macskaszőrrel. Plusz a menyasszony eléggé kajla és sokat káromkodik.

Közösség

Friss topikok

  • Gábor Mészáros: nagyon jó kis recept, viszont szerintem 40 dkg csirkemell egy tésztás-ragus ételbe túlontúl sok, ... (2013.01.09. 03:03) Ázsiai tészta
  • Barbarella109: Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD (2012.08.07. 12:07) Walter vélt vagy valós értelmi képességei
  • titokmacsek: a sziámi a legkarakánabb macskafajta:) ja, és végigröhögtem a posztot!:D (2012.07.29. 22:48) Walter szerelmes
  • tarkazsin: eltűűntééél :( pedig úgy szerettem az írásaidat! lehet reménykedni a folytatásban? (2012.03.31. 21:08) Szerelmetes filmek
  • VolksrodZoli: @Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: itt mire nem lehet rábaszni? mindenesetre bejött, működik, ... (2012.02.07. 18:49) Az ELMŰ csodálatos világa

2011.11.30. 23:26 chicrun

A ronda cipő

Címkék: divat cipő

Tudjátok, nem vagyok divatguru. Eligazodom a divat világában, a nővéremet remekül tudom öltöztetni, sőt a sminkeléshez is értek, de azért nem tartom magam spílernek. Éppen ezért soha nem gondoltam volna, hogy egyszer olyan cipőbe vagy ruhába botlok, amely láttán legszívesebben kitépném az összes hajam. Pedig most ezt a helyzet.

A történet körülbelül két hónapja kezdődött, amikor a kolléganőm visszajött dolgozni pár év szülési szabadság után. Ismertük egymást, de ugye nem töltöttünk sok időt együtt, így nem is figyeltem hogyan öltözik. Aztán elkezdett rendesen dolgozni és nekem a visszatérésének harmadik percében feltűnt a cipője. Esküszöm, sírni tudtam volna.

Ez egy bokacipő, szerintem pont ezt hordtam általános iskola hetedik osztályában. Nem ilyet, hanem ezt. Ráadásul formátlan, szögletes lapos orra és tömbsarka van, amiről valószínűleg hiányzik valami alkatrész, mert a kövön olyan hangja van, mintha villát csikorgatnál a tányéron. Ezen felül a cipő felső része úgy néz ki, mintha korábban az egész egy magas szárú csizmának a része lett volna, csak valaki ügyes és okos levágta a szárat egy ollóval. Tehát a cipő metszése felül teljesen szabályos és egyenes, és ahogy látom nincs beszegve. Szóval ezennel úgy döntök, hogy szegény pára korábban csizma volt, főleg, hogy a csajnak van egy rendes csizmája, ami kísértetiesen hasonlít erre a cipőre.

Félreértés ne essék, nem azért hordja ezt a cipőt, mert másra vagy jobbra nincs pénze, ez teljesen biztos. A stílus és/vagy a szépérzék teljes hiánya szükséges ehhez az orvtámadáshoz, amitől majd’ két hónapig minden áldott nap majdnem kiégett a szemem. Szerencsére már átváltott a csizmára, de ez is csak egy fél fokkal jobb.

A cipő jellemzőihez társul még, hogy a csaj úgy megy, mint egy kacsa, és elég sokszor idegesítően viselkedik. Olyankor mindig arra gondolok, hogy letépem a lábáról azt az ocsmány cipőjét és a sarkával fejbe verem.

Próbáltam a neten keresgélni valami példát, de amikor beírtam a keresőbe, hogy ’ronda cipő’ vagy ’ronda olcsó cipő’, inkább extravagáns és/vagy nehezen hordható darabokat dobott a gép. Sehol egy ideális ronda cipő a világhálón, nekem meg minden nap ezt kell néznem. Később átváltottam angolra és találtam egy hasonló férfimodellt. Na ezt képzeljétek el kisebb, női változatban, egy ormótlan varrással a közepén.

Ugly_shoes_1.jpg

Hát ennyi a ronda cipő története. Egész egyszerűen ocsmány, de komolyan. Sokat gondolkodom mostanában, hogy vajon ilyen esetekben lehet szólni? Mármint ebben a helyzetben nyilvánvaló, hogy nem ártatlan ballépésről van szó, hanem ez a csaj túlságosan komolyan veszi magát ahhoz, hogy normális cipőt hordjon. De vajon lenne értelme megpendíteni, hogy az a rondaság a lábán maga Lucifer cipő alakban?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesfakanal.blog.hu/api/trackback/id/tr153427406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

organikusviselet · http://organikusviselet.blog.hu/ 2011.12.01. 14:30:31

Én már csak a többi ember szemének védelmében is megemlíteném neki, hogy súlyos bűncselekmény az amit tesz. És mutatnék neki egy jobb alternatívát.

a_tom 2011.12.01. 16:22:50

Volt egy kollégám kb 10-15 évvel ezelőtt aki ilyet hordott, ami a képen van. Akkor ez volt a divat, modell nője volt, biztos szólt volna neki hogy nem jó. Persze akkor is ronda volt, de én csak az esztétikához értek, a divathoz és egyéb elmebetegségekhez nem.

Ha jóban vagy a kollégáddal és tudtok normálisan beszélgetni, akkor lehet a cipő is téma, ha nem, akkor ne nézd.
Örülj hogy csak egy cipő és nem kétméteres lila-zöld hajzat vagy dögletesen büdös-tömény parfüm :)

chicrun 2011.12.01. 18:35:45

Nem tudom még gondolkodom, hogy szóba hozzam-e. Úgy tűnik, hogy őt nem érdekli a dolog, mármint az, hogy mit vesz fel. Azért köszönöm a biztatást! :)

Intizar 2011.12.01. 19:22:31

Nem, nem. A cipő alakú Lucifer az valami olyasmi, amiket az ecetpofájú futballistáné szokott hordani. Ez legföljebb egy provinciális ördögöcske.
süti beállítások módosítása