HTML

Rúzs&Fakanál

Ez az a hely ahol semmi sem tökéletes. Az ablak csíkos marad, a szuper arckrém allergiás tüneteket okoz és a lakás rogyásig van macskaszőrrel. Plusz a menyasszony eléggé kajla és sokat káromkodik.

Közösség

Friss topikok

  • Gábor Mészáros: nagyon jó kis recept, viszont szerintem 40 dkg csirkemell egy tésztás-ragus ételbe túlontúl sok, ... (2013.01.09. 03:03) Ázsiai tészta
  • Barbarella109: Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD (2012.08.07. 12:07) Walter vélt vagy valós értelmi képességei
  • titokmacsek: a sziámi a legkarakánabb macskafajta:) ja, és végigröhögtem a posztot!:D (2012.07.29. 22:48) Walter szerelmes
  • tarkazsin: eltűűntééél :( pedig úgy szerettem az írásaidat! lehet reménykedni a folytatásban? (2012.03.31. 21:08) Szerelmetes filmek
  • VolksrodZoli: @Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: itt mire nem lehet rábaszni? mindenesetre bejött, működik, ... (2012.02.07. 18:49) Az ELMŰ csodálatos világa

2011.12.21. 12:40 chicrun

Téli örömök

Címkék: tél megfigyelés boldog

Végre valahára elkezdett havazni, remélem meg is marad egy darabig, a macskák nagyon szeretik nézni az ablakból, szoktam is nekik bevinni a lakásba egy keveset, hogy tudják milyen borzasztó lenne kint pengetni ilyen időben.

A havat imádom, akár városban, akár síterepen vagyunk, szeretek benne hemperegni, szeretek hóembert építeni, szánkózni és síelni. Viszont van egy dolog ami kihoz a sodromból: az esernyő hóesésben.

Az esernyő önmagában is kiborít, szerintem az emberi önzőség legékesebb bizonyítéka, de ebbe most ne menjünk bele. Mégis milyen megfontolásból használnak az emberek hóban esernyőt? Az isten áldja meg, hát hó évente nagyon maximum két-három hónapig esik, akkor se folyamatosan. Értem én, hogy víz, de azért ez nem eső, nem tesz kárt senki hajában vagy kabátjában (szerintem az eső sem, de ez most mindegy).

Amit imádok ilyenkor:

♥ hóembert építeni: egyszer építettünk otthon egy két méter magasat, volt kalapja, sálja, orra, gombjai meg minden, és reggelre ellopták; azóta sem tudjuk, hogyan tudták egyáltalán megmozdítani és azt sem hogy valaki miért lop el egy hóembert

♥ meghemperegni a hóban: emlékszem a suliban, mennyire jó volt amikor a fiúk megkergették a lányokat, aztán meghempergették őket a hóban, engem persze sosem, de utána lett saját különbejáratú emberem, aki minden évben meghemperget

♥ kacsa módra egyensúlyozni a lefagyott havon (és akkorát esni mint az ólajtó)

♥ megrázni egy havas fenyő ágát, amikor valaki alatta áll

♥ nézni, ahogy a macskák finnyásan rázzák a lábukat miután hóba léptek

♥ nézni, ahogy a kutyák meghemperegnek és játszanak a hóban

♥ Jézuskát (angyalkát) csinálni

♥ szauna után nem vízzel zuhanyozni, hanem hóba feküdni (kisebb szívroham, de megéri)

♥ futni az első hóesésben

♥ autóval elakadni a hóban (a kellemetlenségektől eltekintve igenis jó, és igen, toltam már autót félméteres hóban, ráadásul nyári gumi volt az autón)

♥ a hó ropogása




 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesfakanal.blog.hu/api/trackback/id/tr13480647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása