HTML

Rúzs&Fakanál

Ez az a hely ahol semmi sem tökéletes. Az ablak csíkos marad, a szuper arckrém allergiás tüneteket okoz és a lakás rogyásig van macskaszőrrel. Plusz a menyasszony eléggé kajla és sokat káromkodik.

Közösség

Friss topikok

  • Gábor Mészáros: nagyon jó kis recept, viszont szerintem 40 dkg csirkemell egy tésztás-ragus ételbe túlontúl sok, ... (2013.01.09. 03:03) Ázsiai tészta
  • Barbarella109: Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD (2012.08.07. 12:07) Walter vélt vagy valós értelmi képességei
  • titokmacsek: a sziámi a legkarakánabb macskafajta:) ja, és végigröhögtem a posztot!:D (2012.07.29. 22:48) Walter szerelmes
  • tarkazsin: eltűűntééél :( pedig úgy szerettem az írásaidat! lehet reménykedni a folytatásban? (2012.03.31. 21:08) Szerelmetes filmek
  • VolksrodZoli: @Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: itt mire nem lehet rábaszni? mindenesetre bejött, működik, ... (2012.02.07. 18:49) Az ELMŰ csodálatos világa

2012.01.03. 09:17 chicrun

Az első spinningórám

Címkék: sport egészség mozgás

Röviden és tömören, ahogy az imádott Irigy Hónaljmirigy mondaná: ezek a mongolok idióták.

A Wikipedia alapján a benti csoportos kerékpározást Jonathan Goldberg találta fel, az első spinning stúdiót 1989-ben nyitotta Kaliforniában. Azóta ez a sport számos követőt, sőt rajongót szerzett magának, manapság már Magyarországon sem ritka, hogy talpig biciklisnek öltözött, kopogós cipős emberek gyülekeznek egy-egy spinningterem előtt. A spinning fejleszti az erőnlétet és állítólag elég formás combokat és feneket lehet vele „összetekerni”.

Azt már tegnap is írtam, hogy a fizikális kondícióm a béka segge alatt minimum egymillió kilométerre van, tehát nem csoda, hogy eléggé beparáztam az első spinning óra előtt. A Life1 Wellness-be mentem egy sima órára (számomra a sima annyit jelent, hogy nem volt mellé írva semmi rövidítés vagy krikszkraksz). Az edző (Vallus Anett) nagyon kedves és segítőkész volt, segített beállítani a biciklit, vagyis az ülés és a kormány helyzetét, majd besatuzta a lábam a pedálba.

Nem voltunk sokan az órán, nagyjából nyolcan-tízen, én azonnal kiszúrtam egy talpig fehér iskolai kimosott tornaruhába öltözött srácot, aki nagyon hasonlított szerencsétlen általános iskolai fiú osztálytársaimra, abban az időben amikor az anyukák még nem jöttek rá, hogy a fehér tornacuccal csak a baj van. Na de, ez a srác tudott valamit, amit én nem.

Történt ugyanis, hogy Anett az óra kezdetén lekapcsolta a lámpákat és nagyon furcsa lilás fluoreszkáló fényt kapcsolt fel, innentől persze minden és mindenki világított, már persze akin volt valami fehér. A fent említett srác tetőtől talpig világított, mint Ross fogai, és az egész hangulat nagyon furcsa volt. Emellé jött még a zenei mix, amit Anett betett, esküszöm nagyon tetszett, de egész végig az járt a fejemben – már amikor kaptam levegőt – hogy életemben kétszer éreztem magam ennyire furcsán: amikor tetováltak, és amikor füveztünk Amszterdamban.

Az óra rendkívül kemény volt (amikor először ránéztem az órára még csak öt perc telt el, amikor másodjára, sajnos akkor is), de elsőbálozó lévén felmentést kaptam a nyeregből kiállás és a jumpok alól, ez nekem nagyon jól jött, mert így lájtosan is háromszor gondoltam, hogy le fogok fordulni a bicikliről. Azt hiszem a mentalitáshoz nehéz lesz hozzászoknom, mert az „és most jön a négyes jump” után következő „akard, vágyj rá” megjegyzést, mit megjegyzést, inkább felkiáltást, vagy hitvallást egyáltalán nem tudtam értelmezni, mondjuk addigra a zene meg a fények miatt már eléggé beszűkült a tudatállapotom.

Az órának pontosan akkor lett vége, amikor eldöntöttem, hogy agyvérzést kapok, de leszállás után sem lett jobb a helyzet, mert majdnem összecsuklottam mint egy bicska, de miközben ezt próbáltam megelőzni, kis híján magamra borítottam a biciklit amin ültem. A teremből kitámolyogva három méterrel a föld felett a lépcsőn lefelé még egyszer majdnem összecsuklottam. Még mindig elég beszívott állapotban voltam, átmentem a Corvinba elemért, és ott szólt ez a dal:



Aztán meg ez:



És én úgy éreztem, hogy ez maga a mennyország, ekkor éreztem először azt, hogy a spinning jó volt. Talán meg kellett volna várnom még egy Justin Bieber számot, hogy kiderüljön, vajon tényleg ennyire jó a fenti két szám, vagy teljesen mindegy lett volna, mit adnak, abba is beleszerelmesedett volna a fáradtságtól lelassult agyam.

A mozgás tehát hétfőre pipa, meglátjuk mennyire fogok szentségelni  reggel.

Jelentem, a tegnapi hullakimerültség után alig van izomlázam, csak lépcsőn felfelé érzem azt, hogy az a kevéske izmom eléggé elfáradt.

Itt: Life1 Wellness

Ekkor: Hétfő 17:30

Ennyiért: 1390 Ft (egy alkalom aerobik, semmi más nincs hozzá)

Edző: Vallus Anett (5/5)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesfakanal.blog.hu/api/trackback/id/tr13515686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása