HTML

Rúzs&Fakanál

Ez az a hely ahol semmi sem tökéletes. Az ablak csíkos marad, a szuper arckrém allergiás tüneteket okoz és a lakás rogyásig van macskaszőrrel. Plusz a menyasszony eléggé kajla és sokat káromkodik.

Közösség

Friss topikok

  • Gábor Mészáros: nagyon jó kis recept, viszont szerintem 40 dkg csirkemell egy tésztás-ragus ételbe túlontúl sok, ... (2013.01.09. 03:03) Ázsiai tészta
  • Barbarella109: Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD (2012.08.07. 12:07) Walter vélt vagy valós értelmi képességei
  • titokmacsek: a sziámi a legkarakánabb macskafajta:) ja, és végigröhögtem a posztot!:D (2012.07.29. 22:48) Walter szerelmes
  • tarkazsin: eltűűntééél :( pedig úgy szerettem az írásaidat! lehet reménykedni a folytatásban? (2012.03.31. 21:08) Szerelmetes filmek
  • VolksrodZoli: @Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: itt mire nem lehet rábaszni? mindenesetre bejött, működik, ... (2012.02.07. 18:49) Az ELMŰ csodálatos világa

2012.01.05. 09:26 chicrun

Ismerkedés a pilatessel

A kecsességet, eleganciát igénylő mozgásformák (jóga, pilates, stb.) esetében mindig az volt a benyomásom, hogy ha ezeket az órákat porcelánvázákkal teli teremben tartanák, én lennék az a delikvens aki három jól irányzott mozdulattal összetöri az összes vázát. Vénségemre rá kellett jönnöm, hogy nincs meg bennem az a készség, hogy az ilyen mozgásokat természetes ráérzéssel tudjam művelni, ellenben a pilates például olyan, ami nagyon, de nagyon jót tesz nekem. Így úgy döntöttem vállalom az ügyeletes béna szerepét, aki nemhogy kinyújtani, de remegés nélkül megtartani sem tudja a lábát a levegőben.

Ismét a Life1 Wellnessbe mentem, Erika pilates órájára.

Amikor az ember új dolgot próbál ki, igyekszik magabiztosnak tűnni, nehogy a többiek (akik tényleg magabiztosak) azt higgyék, hogy ő valami utcáról beesett műkedvelő, aki azt sem tudja mi fán terem a pilates. Nos, ez nálam azonnal beborult, mert sietségemben az otthoni fekete tornanadrágomat vittem magammal, amiben a kettő (ebből másfél erősen szőrhullajtó) macskát számláló lakás igencsak macskaszőrös szőnyegén szoktam csinálni a gerinctornát. Tehát a nadrág inkább szürke volt, mint fekete, próbáltam kézzel kicsit lesimítgatni a bántóan fehér szőröket, de kb. mint halottnak a csók.

Aztán, ha ez még nem lett volna elég, lyukas volt az egyik zoknim, amit persze csak akkor vettem észre amikor levettem a cipőmet a teremben. Innentől kezdve már nem is próbáltam palástolni, hogy jobb napjaimon is csak a bokámat érem el, ha előrehajolok, gondoltam lesz ami lesz.

Az órát úgy tudnám összefoglalni, hogy a pilates pont az olyan embereknek a legjobb mint én, de nekünk megy a legnehezebben. Eleinte azt hittem, hogy Erika azért nem javítja ki a tartásomat, mert egyből levágta, hogy reménytelen eset vagyok, de az óra második felében már hozzám is odajött egy-egy gyakorlat közben. Szépen kijavított minden tartáshibát, aztán azt mondta, hogy úgy tartsam magam, én meg szinte azonnal szétestem, ahogy arrébbállt, pedig higgyétek el nagyon igyekeztem.

Az első és nagyon örömteli felfedezésem az volt, hogy míg az óra kezdetén lógó csirkeszárny-szerűen tudtam megtartani a levegőben a lábam (amikor csak tartani kellett, nem volt semmi gyakorlat), addig a vége felé már ki is tudtam nyújtani. A második pedig az, hogy a pilates baromi kemény dolog ám.

Az óráról jóleső fáradtsággal távoztam, konkrétan úgy éreztem magam mint akit jól megvertek, de állítólag ez normális érzés amikor mély törzsizomzatra dolgozunk, legalábbis anno ezt mondta a gyógytornász.

Itt voltam: Life1 Wellness

Ennyiért: 1390 Ft (1 alkalom aerobik)

Edző: Fincza Erika
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesfakanal.blog.hu/api/trackback/id/tr843521095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása