HTML

Rúzs&Fakanál

Ez az a hely ahol semmi sem tökéletes. Az ablak csíkos marad, a szuper arckrém allergiás tüneteket okoz és a lakás rogyásig van macskaszőrrel. Plusz a menyasszony eléggé kajla és sokat káromkodik.

Közösség

Friss topikok

  • Gábor Mészáros: nagyon jó kis recept, viszont szerintem 40 dkg csirkemell egy tésztás-ragus ételbe túlontúl sok, ... (2013.01.09. 03:03) Ázsiai tészta
  • Barbarella109: Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD (2012.08.07. 12:07) Walter vélt vagy valós értelmi képességei
  • titokmacsek: a sziámi a legkarakánabb macskafajta:) ja, és végigröhögtem a posztot!:D (2012.07.29. 22:48) Walter szerelmes
  • tarkazsin: eltűűntééél :( pedig úgy szerettem az írásaidat! lehet reménykedni a folytatásban? (2012.03.31. 21:08) Szerelmetes filmek
  • VolksrodZoli: @Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: itt mire nem lehet rábaszni? mindenesetre bejött, működik, ... (2012.02.07. 18:49) Az ELMŰ csodálatos világa

2012.01.01. 19:13 chicrun

A saját boldogságtervem

Címkék: inspiráció boldog boldogságterv

Sok ember életében eljön az a pont, amikor a dolgok nem igazán fordulhatnak sokkal rosszabbra, hacsak nem üt be a ménkű vagy nem gázol el egy autó. Kívülről nézve az én életem egészen jónak mondható: saját lakásom van, dolgozom, több mint 6 éve együtt vagyok a párommal, tehát elvileg az alapdolgok megvannak. Gyakorlatilag viszont rá kellett döbbennem nem is olyan régen, hogy ez az egész egy szar, és a legdurvább, hogy én teszem/tettem azzá. És mivel 2011 minden szempontból gáz volt, nincs is jobb alkalom rendben tenni az életem, mint 2012. Na ez nem valami hirtelen megfogadott dolog, heteken keresztül agyaltam, olvastam, keresgéltem a megfelelő segédeszközöket, hogy egy olyan egész éves tervet tudjak kidolgozni, amely az életem minden területét lefedi, betartható, de nem nyom agyon.

A választ végül a Boldogságtervben találtam meg. Az év 12 hónapja, 12 témakörre beosztva, havonta 3-4 elhatározás, amelyek konkrétak, mérhetők, ugyanakkor hasznosak és talán esetleg még szórakoztatók is. Így hát elkészítettem saját fogadalomtáblázatomat, szerencsére most még csak a januári adag van benne, de ahogy telnek majd a hónapok egyre több és több sor került a táblázatba.

Emellett kidolgoztam a saját parancsolataimat, igazából a fele parancsolat, a fele meg inkább alapigazság, de nekem így jó és így tetszik. Íme:

Fogadd el, hogy mások is csinálhatnak jól dolgokat!

Nem majd, hanem most!

A zene mindig kéznél van.

A valóság legalább olyan izgalmas, mint a képzelet.

Az étel nem old meg semmit.

Létezik középút.

Nem muszáj mindent tudni.

Nem kell mindenkinek megfelelni!

Minél tovább gondolkozol valamin, annál kevésbé valószínű, hogy megteszed. (a.k.a Ne agyalj!)

Mondd el, ha nem tetszik valami!

Lélegezz!

Az, hogy ki milyen embernek hisz ezek alapján elég érdekes lehet, például az 5-ös elég szerencsétlennek mutat, az utolsó meg talán nevetségesen hangzik, de ez a lista ettől az enyém és senki másé.

Már most is a frász tör ki, de egyelőre ez nagyon pozitív frász. Igyekszem betartani 8-as számú általános igazságomat (máris, pedig még csak alig 16 óra telt el az évből), tehát nem agyalok annyit, csak csinálom, amit kell.

Ami a segítségemre van a Boldogságtervben: a könyv, egy kinyomtatott, lefűzött inspirációs napló Urban:Eve-től, egy háztartás füzet és egy napló, amibe csak úgy írok.

Holnap érkezem január hónap témájával, elöljáróban annyit, hogy fájdalmasnak ígérkezik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesfakanal.blog.hu/api/trackback/id/tr643511789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása