HTML

Rúzs&Fakanál

Ez az a hely ahol semmi sem tökéletes. Az ablak csíkos marad, a szuper arckrém allergiás tüneteket okoz és a lakás rogyásig van macskaszőrrel. Plusz a menyasszony eléggé kajla és sokat káromkodik.

Közösség

Friss topikok

  • Gábor Mészáros: nagyon jó kis recept, viszont szerintem 40 dkg csirkemell egy tésztás-ragus ételbe túlontúl sok, ... (2013.01.09. 03:03) Ázsiai tészta
  • Barbarella109: Szerintem virtusból tojik ő is épp oda a másik mellé! :DDD (2012.08.07. 12:07) Walter vélt vagy valós értelmi képességei
  • titokmacsek: a sziámi a legkarakánabb macskafajta:) ja, és végigröhögtem a posztot!:D (2012.07.29. 22:48) Walter szerelmes
  • tarkazsin: eltűűntééél :( pedig úgy szerettem az írásaidat! lehet reménykedni a folytatásban? (2012.03.31. 21:08) Szerelmetes filmek
  • VolksrodZoli: @Dr. Doktorovics THY Rokk 'n' Troller: itt mire nem lehet rábaszni? mindenesetre bejött, működik, ... (2012.02.07. 18:49) Az ELMŰ csodálatos világa

2012.01.29. 10:24 chicrun

Faldekorálás 2.

Címkék: lakás festés dekoráció

Kérem szépen, ma reggelre a helyzet igencsak előrehaladottá vált. Tegnap két csodálatos rétegben lekentem az alapszínt, ami elég jól sikerült ahogy látom. Természetesen Bogyi nem bírta ki, hogy ne segítsen, így ő fürdött a festés után, de mivel imádja a vizet, nem volt gáz.

Amatőrségem nem egyszer megmutatkozott, de az egyik eset vitt mindent: a ferde falat úgy kezdtem el festeni, hogy térdeltem a padlón, a fejem fölé emeltem a megmártott festékes hengert...és az első húzás után egy merő festék lett az arcom és a hajam. Plusz bónusz, hogy a hajamról megpróbáltam lehúzni a festékpöttyöket, képzelhetitek, most van kettő krémszínű tincs a hajamban ami meglehetősen keményre száradt.

A lényeg most következik, szerintem nagyon király lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesfakanal.blog.hu/api/trackback/id/tr933967637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása